ورود عضویت
آخرین بروزرسانی:‌ 1 سال پیش
7.9 از ۱۰

توضیحات فیلم

آواتار (انگلیسی: Avatar)، عرضه‌شده با نام آواتار جیمز کامرون (به انگلیسی: James Cameron’s Avatar)، فیلمی آمریکایی در ژانر علمی تخیلی حماسی به کارگردانی، نویسندگی، تهیه‌کنندگی و تدوین جیمز کامرون است که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. داستان فیلم در اواسط قرن بیست و دوم جریان دارد؛ زمانی که انسان‌ها به‌منظور استخراج مادهٔ معدنی ارزشمند آنابتانیوم در حال استعمار پاندورا — یک قمر سرسبز قابل سکونت از یک غول گازی در منظومه ستاره‌ای آلفا قنطورس — هستند. گسترش استخراج از معدن‌ها زندگی یک قبیله از ناوی‌ها که گونه‌ای مانند انسان در پاندورا هستند را تهدید می‌کند. عنوان فیلم به یک بدن ناوی اشاره دارد که از نظر ژنتیکی دستکاری‌شده و از طریق مغز یک انسان از راه دور عمل می‌کند. این روش دورحضوری برای تعامل با بومیان پاندورا استفاده می‌شود.

فیلم Avatar 2009 با کیفیت bluray  remux 4k HDR  و نسخه کم حجم با کیفیت 4k hdr. را میتوانید هم اکنون از سایت 4k دانلود دریافت نمایید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
لینک دانلود نمونه کیفیت رایگان میباشد که 30 ثانیه از فیلم با کیفیت اصلی است.حتما قبل از دانلود نسخه کامل, نمونه کیفیت را دانلود کنید و بعد از اطمینان از پخش صحیح صدا و تصویر اقدام به دانلود نسخه کامل نمایید
برای تماشا نیاز به نمایشگر با کیفیت 4k HDR دارید. تلویزیون های غیر 4k توانایی پخش این کیفیت را ندارند. در سیستم های کامپیوتری حتما نیاز به سخت افزار قوی برای پخش دارید همچنین توجه داشته باشید در نمایشگر های غیر HDR فیلم های HDR به صورت رنگ مرده و تاریک نمایش داده میشوند.
فایل mediainfo شامل اطلاعات کاملی از فایل شامل بیت ریت تصویر و صدا ها فرمت و کدک فایل تصویر و صدا صوت ها و زیرنویس های مختلف موجود در فایل و تمامی اطلاعات تخصصی فایل میشود (اگر کاربر حرفه ای نیستید الزام به دیدن این فایل ندارید)

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Avatar 2009 باکیفیت 4k

نظرات

  1. محمد میگه
    1
    0

    سلام
    حیف که نسخه کامل نیست ، این نسخه از Extended زمانش ۱۶ دقیقه کمتر می باشد
    ولی بازم نمیشه تو مجموعه نباشه

  2. بابک میگه
    0
    0

    درود، نسخه اکستندد رو هم قرار میدید یا خیر؟

    • admin میگه
      0
      0

      خیر

    • محمد میگه
      0
      0

      نسخه اکستند موجود نیست، دیسک Bluray این فیلم متاسفانه با این نسخه و زمان منتشر و توزیع شده است.

  3. محمدرضا میگه
    0
    0

    سلام. ببخشید من یه نسخه از این فیلم دارم نسخه FULL HD و مدت زمانش 2 ساعت 58 دقیقه هست. این چرا 10 دقیقه کمتره زمانش؟

  4. آرش میگه
    0
    0

    فرق Remux با معمولیش چیه ؟

    • admin میگه
      0
      0

      نسخه remux نسخه بدون انکد مجدد هست و دقیقا مشابه دیسک بلوری میباشد

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *