ورود عضویت

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و بزرگ شدن دیتا ها و افزایش کیفیت ها به تبع نیاز کاربران به اینترنت نامحدود و پر سرعت بیش از پیش احساس میشود اما متاسفانه اکثر ما به چنین اینترنتی دسترسی نداریم!

از طرفی همه ما دوست داریم محتوایی که تماشا میکنیم از نهایت کیفیت برخوردار باشد و چنین خواسته ای نیازمند اینترنت نامحدود و پرسرعت است

وبسایت 4k دانلود همواره بهترین کیفیت موجود در دنیا را از یک فیلم برای مخاطبانش ارائه میکند و این اموزش صرفا برای نشان دادن راه هایی است که بتوانید از این محتوا استفاده کنید.

در ادامه اموزش همراه ما باشید

اینترنت های ثابت و کابلی خانگی اصلا مناسب دانلود محتوای پرحجم نیستند زیرا هم قیمت گرانی دارند هم پهنای باند ضعیفی ارائه میدهند به صورتی که حتی اگر حجم دانلود نامحدود به شما بدهند برای دانلود یک فیلم از سایت ما نیاز است روز ها مشغول دانلود باشید!

در حال حاضر سرویس های 4G و 4.5G اپراتور های همراه بهترین گزینه برای دانلود محتوای پر حجم هستند! در ادامه بسته های همراه اول و ایرانسل که مناسب و ارزان هستند معرفی میکنیم.

 

ایرانسل:

در حال حاظر ایرانسل یک بسته نامحدود شبانه(2 تا 7 صبح) داخلی دارد که با قیمت 800 تومان میتوانید تهیه کنید!

البته فقط اسمش نامحدوده و محدودیت 25 گیگی دارد اما با توجه به سرعت و قیمتش بسیار مناسب میباشد شما میتوانید 3 بسته نامحدود تهیه کنید با قیمت حدودی 2500 تومان و یک فیلم 75 گیگی را به راحتی در یک شب دانلود کنید!

توجه کنید که این بسته فقط شامل ترافیک داخلی میشود و از ان جایی که لینک های دانلود ویژه سایت ما جزو ترافیک داخلی محسوب میشود به راحتی میتوانید از این بسته استفاده کنید

برای خرید این بسته میتوانید از برنامه ایرانسل من و قسمت بسته های ساعتی این بسته را تهیه کنید و یا با کد دستوری #1*5*555* و سپس شماره گیری عدد14 این بسته راتهیه کنید

 

همراه اول

در حال حاضر همراه اول یک بسته نامحدود یک ماهه شبانه (1 بامداد تا 11 صبح) دارد که با قیمت 19.900 تومان میتوانید تهیه کنید. متاسفانه این بسته هم فقط اسمش نامحدوده و محدودیت 100 گیگابایتی دارد! با توجه به اینکه دانلود از سایت ما داخلی حساب میشود با این بسته میتوانید تا 200 گیگابایت با سرعت بالا از سایت ما دانلود کنید.

برای خرید این بسته میتوانید از برنامه همراه من و قسمت بسته های نامحدود این بسته را تهیه کنید و یا با کد دستوری #33232*100*  این بسته راتهیه کنید

 

نکته های مهم:

  • دانلود از سایت ما طبق قانون باید شامل ترافیک نیم بها باشد که میتوانید از این  لینک  چک کنید در صورتی که اپراتور از این قانون پیروی نکرد از آن ها شکایت کنید.
  • برای اینکه مشکلی پیش نیاید ابتدا لینک های دانلود را در دانلودمنیجر خود ذخیره کنید و سپس در ساعات شبانه بسته تهیه کنید و دانلود را اغاز کنید
  • برای استفاده از اینترنت سیمکارت روی کامپیوتر خود میتوانید از مودم های 4G استفاده کنید یا موبایل خود را hotspot کنید و از اینترنت آن روی سیستم خود بهرمند شوید.
  • پیشنهاد ما این است برای اینکه بعد از اتمام بسته به بسته های دیگر و یا شارژ و یا قبض همراه شما هزینه تحمیل نشود از یک سیم کارت جدید و اعتباری با اعتبار خیلی کم استفاده کنید.
  • در اخر پیشنهاد ما استفاده از ایرانسل است ولی شما با بررسی محلی که قصد استفاده دارید هر کدام که کیفیت و سرعت بیشتری داشت را انتخاب کنید.

 

44 دیدگاه