ورود عضویت
آخرین بروزرسانی:‌ 2 سال پیش
8.3 از ۱۰

توضیحات فیلم

حرامزاده‌های لعنتی یا پست‌فطرت‌های لعنتی(به انگلیسی: Inglourious Basterds) فیلمی محصول سال ۲۰۰۹ به کارگردانی کوئنتین تارانتینو است. حوادث فیلم در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. کارگردان در این فیلم پایان جنگ جهانی دوم و رایش سوم را در یک ماجرای کاملاً خیالی به تصویر کشیده‌است. تارانتینو که خود نویسندگی فیلم را هم بر عهده داشته گفته‌است که ایدهٔ ساخت این فیلم را از مدت‌ها پیش در سر داشته و فقط ۱۰ سال روی شخصیت آلدو (برد پیت) در فیلم فکر می‌کرد.

فیلم Inglourious Basterds 2009 با کیفیت bluray  remux 4k HDR  و نسخه کم حجم با کیفیت 4k sdr. را میتوانید هم اکنون از سایت 4k دانلود دریافت نمایید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
لینک دانلود نمونه کیفیت رایگان میباشد که 30 ثانیه از فیلم با کیفیت اصلی است.حتما قبل از دانلود نسخه کامل, نمونه کیفیت را دانلود کنید و بعد از اطمینان از پخش صحیح صدا و تصویر اقدام به دانلود نسخه کامل نمایید
برای تماشا نیاز به نمایشگر با کیفیت 4k HDR دارید. تلویزیون های غیر 4k توانایی پخش این کیفیت را ندارند. در سیستم های کامپیوتری حتما نیاز به سخت افزار قوی برای پخش دارید همچنین توجه داشته باشید در نمایشگر های غیر HDR فیلم های HDR به صورت رنگ مرده و تاریک نمایش داده میشوند.
فایل mediainfo شامل اطلاعات کاملی از فایل شامل بیت ریت تصویر و صدا ها فرمت و کدک فایل تصویر و صدا صوت ها و زیرنویس های مختلف موجود در فایل و تمامی اطلاعات تخصصی فایل میشود (اگر کاربر حرفه ای نیستید الزام به دیدن این فایل ندارید)

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Inglourious Basterds 2009 با کیفیت 4k

نظرات

  1. محمد میگه
    0
    0

    سلام
    فیلم Inglourious Basterds همانند فیلم Uncharted دارای مکث پخش هست اولیش در زمان 17:28 یه جهش 2 یا 3 ثانیه ای داره که در بعضی پلیرها حتی متوقف میشه
    در تلویزیون هم همینطور و اگر بخواهیم صوت دوبله هم به فیلم اضافه کنیم بعد چند درصد که دقیقا مصادف میشه با زمان اشاره شده در بالا، نرم افزار MKV عملیات merge رو متوقف میکنه.
    لطفا پیگیری فرمایید.

  2. محمد میگه
    0
    0

    سلام
    لطفا فیلم The Accountant 54GB رو به سایت اضافه نمایید.

  3. محمد میگه
    0
    0

    همینطور جای خالی مجموعه DC هم خالیه تو سایت
    Man Of Steel 2013
    Batman v Superman: Dawn of Justice 2016
    Suicide Squad 2016
    Wonder Woman 2017
    Justice League 2017
    Wonder Woman 1984 IMAX 2020
    Justice League Snyders Cut 2021
    The Suicide Squad 2021

  4. milad میگه
    0
    0

    سلام
    فیلم Inglourious Basterds در دقیقه ۱۶ مشکل تصویر داره و در نرم افزار mkv merge نیز دارای warning هست لطفا رسیدگی کنید دو بار دانلود کردم هر دو بار مشکل داشت!!

  5. مرتضی میگه
    0
    0

    سلاام وقت بخیر
    این فیلم زبان اصلیه یا دوبله فارسی؟

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *