ورود عضویت
آخرین بروزرسانی:‌ 2 سال پیش
8.1 از ۱۰

توضیحات فیلم

مکس دیوانه: جادهٔ خشم (به انگلیسی: Mad Max: Fury Road). یک فیلم اکشن پسا-آخرالزمانی استرالیایی محصول سال ۲۰۱۵ است که به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشترک جرج میلر ساخته شده‌است. میلر در فیلمنامه با برندان مک‌کارتی و نیکو لاتوریس همکاری کرد. این فیلم که چهارمین اثر و یک بازراه‌اندازی از فرنچایز مکس دیوانه است.

فیلم Mad Max: Fury Road 2015 با کیفیت bluray  remux 4k HDR  و نسخه کم حجم با کیفیت 4k sdr. را میتوانید هم اکنون از سایت 4k دانلود دریافت نمایید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
لینک دانلود نمونه کیفیت رایگان میباشد که 30 ثانیه از فیلم با کیفیت اصلی است.حتما قبل از دانلود نسخه کامل, نمونه کیفیت را دانلود کنید و بعد از اطمینان از پخش صحیح صدا و تصویر اقدام به دانلود نسخه کامل نمایید
برای تماشا نیاز به نمایشگر با کیفیت 4k HDR دارید. تلویزیون های غیر 4k توانایی پخش این کیفیت را ندارند. در سیستم های کامپیوتری حتما نیاز به سخت افزار قوی برای پخش دارید همچنین توجه داشته باشید در نمایشگر های غیر HDR فیلم های HDR به صورت رنگ مرده و تاریک نمایش داده میشوند.
فایل mediainfo شامل اطلاعات کاملی از فایل شامل بیت ریت تصویر و صدا ها فرمت و کدک فایل تصویر و صدا صوت ها و زیرنویس های مختلف موجود در فایل و تمامی اطلاعات تخصصی فایل میشود (اگر کاربر حرفه ای نیستید الزام به دیدن این فایل ندارید)

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Mad Max: Fury Road 2015 با کیفیت 4k

نظرات

  1. پرویز میگه
    0
    0

    درود و سپاس از سایت خوبتان … دو تا پرسش داشتم .
    1-آیا این فیلم و بطور کلی فیلمهای شما سانسور شده هستند ؟
    2- سرعت انتقال این فیلم 63.6 مگابایت در ثانیه هست که HDMI 2.1 لازم داره ولی دستگاه من فقط یک پورت داره که اونم HDMI 2.0 هست و سرعتش نهایتا
    18 مگابیت در ثانیه میشه هست . درصورتیکه این فیلم را دانلود کنم آیا دستکم اون 18 مگابیت را به من میده ؟ یا کلا خراب نشون میده و غیرقابل استفاده ؟

    • admin میگه
      0
      0

      سلام خیر سانسور نیستند.
      سرعت انتقال دیتا قعا تاثیر داره. بهتره از طریق پورت usb و از طریق هارد فیلم رو پخش کنید.
      حتما قبل دانلود نسخه نمونه کیفیت رو دانلود و امتحان کنید

  2. پرویز میگه
    0
    0

    اضافه کنم دستگاه من 4k پخش میکنه ولی خوب 4kها هم گوناگون هستند و بسته به صدا و تصویر ، حجم و سرعت انتقالشان تفاوت دارد و من
    نمی دونم دستگاه من از عهده ی این فیلم بر میاد یا نه

  3. پرویز میگه
    0
    0

    درود و سپاس . آیا از شما بوسیله کپی کردن در هارد هم میشه فیلم خرید ؟

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *