ورود عضویت
آخرین بروزرسانی:‌ 2 سال پیش
8.2 از ۱۰

توضیحات فیلم

راننده تاکسی (به انگلیسی: Taxi Driver) فیلم مهیج روان‌شناسانه نئو نوآر آمریکایی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و نویسندگی پل شریدر و محصول سال ۱۹۷۶ است. فیلم‌برداری آن در شهر نیویورک، کمی بعد از پایان جنگ ویتنام انجام شده‌است. رابرت دنیرو، جودی فاستر، آلبرت بروکس، سیبل شفرد، هاروی کایتل، لئونارد هریس و پیتر بویل ستارگان این فیلم هستند.

این فیلم به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و جنجال‌برانگیزترین فیلم‌های تاریخ سینما و همچنین توسط منتقدان، کارگردانان و مخاطبان به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های تمام ادوار شناخته می‌شود.

فیلم Taxi Driver 1976 با کیفیت 4k bluray HDR remux و 4k SDR را میتوانید هم اکنون از سایت 4k دانلود دریافت نمایید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
لینک دانلود نمونه کیفیت رایگان میباشد که 30 ثانیه از فیلم با کیفیت اصلی است.حتما قبل از دانلود نسخه کامل, نمونه کیفیت را دانلود کنید و بعد از اطمینان از پخش صحیح صدا و تصویر اقدام به دانلود نسخه کامل نمایید
برای تماشا نیاز به نمایشگر با کیفیت 4k HDR دارید. تلویزیون های غیر 4k توانایی پخش این کیفیت را ندارند. در سیستم های کامپیوتری حتما نیاز به سخت افزار قوی برای پخش دارید همچنین توجه داشته باشید در نمایشگر های غیر HDR فیلم های HDR به صورت رنگ مرده و تاریک نمایش داده میشوند.
فایل mediainfo شامل اطلاعات کاملی از فایل شامل بیت ریت تصویر و صدا ها فرمت و کدک فایل تصویر و صدا صوت ها و زیرنویس های مختلف موجود در فایل و تمامی اطلاعات تخصصی فایل میشود (اگر کاربر حرفه ای نیستید الزام به دیدن این فایل ندارید)

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Taxi Driver 1976 با کیفیت 4k

نظرات

  1. Confidential میگه
    1
    0

    این فیلم نصفش نیست و فایل خرابه. خواهشا چک کنید فایل ها رو با این حجم دانلود کنیم بعد خراب باشه. من این فیلم رو مجبور شدم توی فایل تورنتش قرار بدم و 40 درصد فایل که نبود رو خودم دانلود کنم فیلم Edge Of Tomorrow هم همین مشکل رو داشت رسیدگی کنید لطفا.

  2. Parham میگه
    0
    0

    اشتراک شما خیلی گرون نیست ؟😐
    فیلم های 4k رو میتونیم از تورنت
    یا سایت **** دانلود کنیم بدون اشتراک و این همه هزینه
    این قیمت برای این اشتراک منصفانه نیست ؛!!

  3. admin میگه
    0
    0

    سلام اموزش دانلود از تورنت در کانال تلگرام خودمون قرار دادیم. سایت برای کسانی هست که قصد دانلود با سرعت بالا نیم بها دارند

  4. رضا میگه
    0
    0

    سلام فیلم رو دانلود کردم خیلی پارازیت داره نیمه اولش

  5. soleymani میگه
    0
    0

    سلام
    داداش فیلم مشکل داره من دو بار کامل دانلودش کردم
    لطفا دوباره اپلودش کن اگه ممکنه

  6. آرین میگه
    0
    0

    فیلم پارازیت داره انگار لطفا بازبینی کنید

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *