ورود عضویت
آخرین بروزرسانی:‌ 10 ماه پیش
5.9 از ۱۰

توضیحات فیلم

پاور رنجرز یا تکاوران قدرت (به انگلیسی: Power Rangers) یک فیلم آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی به کارگردانی دین ایزرالایت و نویسندگی جان گاتینز است که بر اساس فرنچایزی به همین نام ساخته شده‌است.

نسخه bluray remux فیلم Power Rangers 2017 دارای استاندارد دالبی ویژن میباشد.

در صورت پشتیبانی نمایشگر و  پلیر شما از استاندارد دالبی ویژن, فیلم به صورت دالبی ویژن برای شما نمایش داده خواهد شد. در غیر این صورت به صورت HDR فیلم را مشاهده خواهید کرد.

اطلاعات کامل وجزئیات نسخه hdr و dolby vision در قسمت HDR format در فایل mediainfo وجود دارد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نمونه کیفیت (رایگان)
لینک دانلود نمونه کیفیت رایگان میباشد که 30 ثانیه از فیلم با کیفیت اصلی است.حتما قبل از دانلود نسخه کامل, نمونه کیفیت را دانلود کنید و بعد از اطمینان از پخش صحیح صدا و تصویر اقدام به دانلود نسخه کامل نمایید.نسخه ریماکس این فیلم از دالبی ویژن پشتیبانی میکند.نسخه دمو از دالبی ویژن پشتیبانی نمیکند
نسخه کامل فیلم
برای تماشا نیاز به نمایشگر با کیفیت 4k HDR دارید. تلویزیون های غیر 4k توانایی پخش این کیفیت را ندارند. در سیستم های کامپیوتری حتما نیاز به سخت افزار قوی برای پخش دارید همچنین توجه داشته باشید در نمایشگر های غیر HDR فیلم های HDR به صورت رنگ مرده و تاریک نمایش داده میشوند.در صورتی که تلویزیون شما دالبی ویژن ساپورت کند فعال میشود در غیر این صورت به صورت hdr پخش میشود
اطلاعات کامل فایل
فایل mediainfo شامل اطلاعات کاملی از فایل شامل بیت ریت تصویر و صدا ها فرمت و کدک فایل تصویر و صدا صوت ها و زیرنویس های مختلف موجود در فایل و تمامی اطلاعات تخصصی فایل میشود (اگر کاربر حرفه ای نیستید الزام به دیدن این فایل ندارید)

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Power Rangers 2017 با کیفیت 4k

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *