ورود عضویت
آخرین بروزرسانی:‌ 11 ماه پیش
7.3 از ۱۰

توضیحات فیلم

۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی (به انگلیسی: 13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi) یک فیلم اکشن و مهیج آمریکایی به کارگردانی مایکل بِی است.مایکل بِی کارگردان سری فیلم‌های پرفروش «ترانسفورمرها» همین‌طور فیلم‌های آرماگدون و پرل هاربر است و فیلم ۱۳ ساعت: سربازان مخفی بنغازی با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته میچل زاکوف ساخته‌است.

فیلم 13 Hours 2016 با کیفیت bluray  remux 4k HDR  را میتوانید هم اکنون از سایت 4k دانلود دریافت نمایید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نمونه کیفیت (رایگان)
لینک دانلود نمونه کیفیت رایگان میباشد که 30 ثانیه از فیلم با کیفیت اصلی است.حتما قبل از دانلود نسخه کامل, نمونه کیفیت را دانلود کنید و بعد از اطمینان از پخش صحیح صدا و تصویر اقدام به دانلود نسخه کامل نمایید
برای تماشا نیاز به نمایشگر با کیفیت 4k HDR دارید. تلویزیون های غیر 4k توانایی پخش این کیفیت را ندارند. در سیستم های کامپیوتری حتما نیاز به سخت افزار قوی برای پخش دارید همچنین توجه داشته باشید در نمایشگر های غیر HDR فیلم های HDR به صورت رنگ مرده و تاریک نمایش داده میشوند.
اطلاعات کامل فایل
فایل mediainfo شامل اطلاعات کاملی از فایل شامل بیت ریت تصویر و صدا ها فرمت و کدک فایل تصویر و صدا صوت ها و زیرنویس های مختلف موجود در فایل و تمامی اطلاعات تخصصی فایل میشود (اگر کاربر حرفه ای نیستید الزام به دیدن این فایل ندارید)

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم 13 Hours 2016 با کیفیت 4k

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *