ورود عضویت
آخرین بروزرسانی:‌ 11 ماه پیش
6.7 از ۱۰

توضیحات فیلم

شزم! خشم خدایان (انگلیسی: Shazam! Fury of the Gods) فیلم ابرقهرمانی آمریکایی سالِ ۲۰۲۳ است که بر اساس شخصیت دی‌سی کامیکس، یعنی شزم ساخته شده‌است. ساخت این فیلم بر عهدهٔ نیو لاین سینما، دی‌سی استودیوز، سفرن کمپانی و سون باکس پروداکشنز بود و به‌وسیلهٔ برادران وارنر پیکچرز توزیع شد. این فیلم دنبالهٔ شزم! (۲۰۱۹) و دوازدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی به‌شمار می‌رود.

نسخه HDR و REMUX فیلم Shazam! Fury of the Gods 2023 دارای استاندارد دالبی ویژن هم میباشد.

در صورت پشتیبانی نمایشگر و  پلیر شما از استاندارد دالبی ویژن, فیلم به صورت دالبی ویژن برای شما نمایش داده خواهد شد در غیر این صورت به صورت HDR فیلم را مشاهده خواهید کرد.

اطاعات کامل وجزئیات نسخه hdr و dolby vision در قسمت HDR format در فایل mediainfo وجود دارد.

نخسه کم حجم تر هم به صورت 4k sdr میباشد اگر نمایشگر شما از هیچ استاندارد HDR پشتیبانی نمیکنید این نسخه را دانلود کنید.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
لینک دانلود نمونه کیفیت رایگان میباشد که 30 ثانیه از فیلم با کیفیت اصلی است.حتما قبل از دانلود نسخه کامل, نمونه کیفیت را دانلود کنید و بعد از اطمینان از پخش صحیح صدا و تصویر اقدام به دانلود نسخه کامل نمایید.در نسخه دمو مکن است دالبی ویژن فعال نشود.
برای تماشا نیاز به نمایشگر با کیفیت 4k HDR دارید. تلویزیون های غیر 4k توانایی پخش این کیفیت را ندارند. در سیستم های کامپیوتری حتما نیاز به سخت افزار قوی برای پخش دارید همچنین توجه داشته باشید در نمایشگر های غیر HDR فیلم های HDR به صورت رنگ مرده و تاریک نمایش داده میشوند.نسخه HDR این فیلم از دالبی ویژن پشتیبانی میکند.در صورتی که تلویزیون شما دالبی ویژن ساپورت کند فعال میشود در غیر این صورت به صورت hdr پخش میشود
فایل mediainfo شامل اطلاعات کاملی از فایل شامل بیت ریت تصویر و صدا ها فرمت و کدک فایل تصویر و صدا صوت ها و زیرنویس های مختلف موجود در فایل و تمامی اطلاعات تخصصی فایل میشود (اگر کاربر حرفه ای نیستید الزام به دیدن این فایل ندارید)

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Shazam! Fury of the Gods 2023 با کیفیت 4k

نظرات

  1. A میگه
    0
    0

    ممنون! Deadpool های 1 و 2 رو هم میشه بذارین؟

  2. Omid میگه
    0
    0

    فیلم ها سانسور شده هستن؟؟

  3. Vergil میگه
    0
    0

    60 فریمه؟

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *