ورود عضویت
آخرین بروزرسانی:‌ 1 سال پیش
6.4 از ۱۰

توضیحات فیلم

عملیات فورچون: ترفند جنگی (به انگلیسی: Operation Fortune: Ruse de guerre) یک فیلم جاسوسی کمدی-اکشن آمریکایی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی گای ریچی با بازی جیسون استاتهام در نقش اصلی در کنار آبری پلازا، جاش هارتنت، کری الویس و هیو گرانت در نقش‌های مکمل است.

فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre 2023 با کیفیت bluray  remux 4k HDR  و نسخه کم حجم با کیفیت 4k sdr. را میتوانید هم اکنون از سایت 4k دانلود دریافت نمایید.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
لینک دانلود نمونه کیفیت رایگان میباشد که 30 ثانیه از فیلم با کیفیت اصلی است.حتما قبل از دانلود نسخه کامل, نمونه کیفیت را دانلود کنید و بعد از اطمینان از پخش صحیح صدا و تصویر اقدام به دانلود نسخه کامل نمایید
برای تماشا نیاز به نمایشگر با کیفیت 4k HDR دارید. تلویزیون های غیر 4k توانایی پخش این کیفیت را ندارند. در سیستم های کامپیوتری حتما نیاز به سخت افزار قوی برای پخش دارید همچنین توجه داشته باشید در نمایشگر های غیر HDR فیلم های HDR به صورت رنگ مرده و تاریک نمایش داده میشوند.
فایل mediainfo شامل اطلاعات کاملی از فایل شامل بیت ریت تصویر و صدا ها فرمت و کدک فایل تصویر و صدا صوت ها و زیرنویس های مختلف موجود در فایل و تمامی اطلاعات تخصصی فایل میشود (اگر کاربر حرفه ای نیستید الزام به دیدن این فایل ندارید)

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Operation Fortune: Ruse de guerre 2023 با کیفیت 4k

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *