ورود عضویت
آخرین بروزرسانی:‌ 2 سال پیش
6.6 از ۱۰

توضیحات فیلم

فیلم Uncharted (آنچارتد)

این اکشن ماجراجویی روایتگر داستان‌های شخصیتی به نام نیتن دریک می‌باشد که به همراه استاد و دوست همیشگی خود یعنی ویکتور سالیوان، راهی سفری خطیر برای پیدا کردن گنجی بزرگ می‌شود؛ گنجی که هیچکس موفق به یافت آن نشده! داستان از آن‌جایی جالب می‌گردد که نیتن، سرنخ‌هایی پیدا می‌کند که خبر از برادر گمشده‌اش می‌دهد و ..

 

این فیلم در سال ۲۰۰۸ وارد مرحله توسعه شد و سپس آوی آراد، تهیه‌کنندهٔ فیلم با سونی پیکچرز همکاری می‌کرد تا فیلمی اقتباسی از آنچارتد بسازند اما فیلم وارد یک پروسهٔ ساخت پیچیده شد و کارگردانان، نویسندگان و بازیگران مختلف در دوره‌های مختلف به آن پیوستند. چندین فیلم‌ساز از جمله دیوید او. راسل، نیل برگر، ست گوردون، شاون لوی و تراویس نایت در ابتدا برای کارگردانی این پروژه قرارداد امضا کردند و همچنین شایعه شده بود که ناتان فیلیون، کریس پرت و مارک والبرگ نقش نیتن دریک را ایفا خواهند کرد. هالند در مهٔ ۲۰۱۷ برای بازی در فیلم انتخاب شد و مراحل تصویربرداری اصلی در مارس ۲۰۲۰ آغاز شد و در اکتبر بعد به پایان رسید.

آنچارتد در ابتدا برای اکران در ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده بود اما به‌دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ چند بار به تعویق افتاد. این فیلم در ۷ فوریهٔ ۲۰۲۲ در بارسلون به نمایش درآمد و در ۱۱ فوریه از طریق سونی پیکچرز ریلیزینگ در سینماهای ایالات متحده اکران شد.[۴] این فیلم نقدهای ضد و نقیضی از سوی منتقدان دریافت کرده؛ فیلم‌نامه، انتخاب بازیگران و عدم اصالت در فیلم با نقدهای منفی منتقدان همراه بود.[۵] آنچارتد بیش از ۳۹۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته و به چهارمین فیلم پرفروش ۲۰۲۲ تبدیل شده‌است.

(ویکی پدیا فارسی)

 

نسخه bluray remux این فیلم دارای استاندارد دالبی ویژن میباشد

در صورت پشتیبانی نمایشگر و  پلیر شما از استاندارد دالبی ویژن, فیلم به صورت دالبی ویژن برای شما نمایش داده خواهد شد در غیر این صورت به صورت HDR فیلم را مشاهده خواهید کرد.

اطاعات کامل وجزئیات نسخه hdr و dolby vision در قسمت HDR format در فایل mediainfo وجود دارد.

نخسه کم حجم تر هم به صورت 4k sdr میباشد اگر نمایشگر شما از هیچ استاندارد HDR پشتیبانی نمیکنید این نسخه را دانلود کنید

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما بصورت عادی محاسبه می‌شود.
لینک دانلود نمونه کیفیت رایگان میباشد که 30 ثانیه از فیلم با کیفیت اصلی است.حتما قبل از دانلود نسخه کامل, نمونه کیفیت را دانلود کنید و بعد از اطمینان از پخش صحیح صدا و تصویر اقدام به دانلود نسخه کامل نمایید
برای تماشا نیاز به نمایشگر با کیفیت 4k HDR دارید. تلویزیون های غیر 4k توانایی پخش این کیفیت را ندارند. در سیستم های کامپیوتری حتما نیاز به سخت افزار قوی برای پخش دارید همچنین توجه داشته باشید در نمایشگر های غیر HDR فیلم های HDR به صورت رنگ مرده و تاریک نمایش داده میشوند.
فایل mediainfo شامل اطلاعات کاملی از فایل شامل بیت ریت تصویر و صدا ها فرمت و کدک فایل تصویر و صدا صوت ها و زیرنویس های مختلف موجود در فایل و تمامی اطلاعات تخصصی فایل میشود (اگر کاربر حرفه ای نیستید الزام به دیدن این فایل ندارید)

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Uncharted با کیفیت 4k

نظرات

  1. محمد میگه
    0
    0

    سلام
    آیا فقط من با پخش فیلم Uncharted که دانلود کردم مشکل دارم یا بقیه دوستان هم همین مورد رو دارند
    و اون اینکه که فیلم در بخش های مختلفی در زمان پخش روی پلیر Stop میشه.

    • محمد میگه
      1
      0

      روی تلویزیون هم همین اتفاق میافته
      واگه بخواهیم دوبله هم به فیلم اضافه کنیم نرم افزار بعد از 7 درصد عملکرد دیگه ادامه نمیده

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *