ورود عضویت
آخرین بروزرسانی:‌ 1 سال پیش
7.3 از ۱۰

توضیحات فیلم

پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد (انگلیسی: Black Panther: Wakanda Forever). فیلم ابرقهرمانی آمریکاییِ سال ۲۰۲۲ است که بر اساس شخصیت بلک پانتر از مارول کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم که توسط مارول استودیوز تولید شده و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع شده‌است، دنباله‌ای بر پلنگ سیاه (۲۰۱۸) و سی‌اُمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (اختصاری MCU) است.

فیلم Black Panther: Wakanda Forever 2022 با کیفیت bluray  remux 4k HDR  و نسخه کم حجم با کیفیت 4k sdr. را میتوانید هم اکنون از سایت 4k دانلود دریافت نمایید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
لینک دانلود نمونه کیفیت رایگان میباشد که 30 ثانیه از فیلم با کیفیت اصلی است.حتما قبل از دانلود نسخه کامل, نمونه کیفیت را دانلود کنید و بعد از اطمینان از پخش صحیح صدا و تصویر اقدام به دانلود نسخه کامل نمایید
برای تماشا نیاز به نمایشگر با کیفیت 4k HDR دارید. تلویزیون های غیر 4k توانایی پخش این کیفیت را ندارند. در سیستم های کامپیوتری حتما نیاز به سخت افزار قوی برای پخش دارید همچنین توجه داشته باشید در نمایشگر های غیر HDR فیلم های HDR به صورت رنگ مرده و تاریک نمایش داده میشوند.
فایل mediainfo شامل اطلاعات کاملی از فایل شامل بیت ریت تصویر و صدا ها فرمت و کدک فایل تصویر و صدا صوت ها و زیرنویس های مختلف موجود در فایل و تمامی اطلاعات تخصصی فایل میشود (اگر کاربر حرفه ای نیستید الزام به دیدن این فایل ندارید)

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Black Panther: Wakanda Forever 2022 با کیفیت 4k

نظرات

  1. Poriya میگه
    این دیدگاه حاوی اسپویل است و داستان فیلم را لو می‌دهد.
    0
    0

    فیلم میزارید سعی کنید برای 2021یا 2022 ب بالا باشه این همه داستان نداشته باشه

  2. ebi میگه
    0
    0

    سلام نسخه imax?

  3. siavash میگه
    0
    0

    سلام دوبله هست

  4. امیر میگه
    0
    0

    فیلم ها به صورت سانسوره ؟

  5. محمد میگه
    0
    0

    سلام ببخشید اینجا میپرسم لطفا هرکی بلده راهنمایی کنه من نمیتونم فیلم ها رو با دانلود منینجر دان کنم هی بهم میگه رمز و نام کاربری بزن هرچی میزنم قبول نمیکنه درصورتی که کاملا درسته لطفا کمک کنید برای دانلود فیلم هام به مشکل خوردم

  6. Nariman میگه
    0
    1

    سلام خدمت برو بچهای ادمین
    شما این کیفیت فیلمارو از کجا میارین؟

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *