ورود عضویت
آخرین بروزرسانی:‌ 2 سال پیش
6.7 از ۱۰

توضیحات فیلم

ثور: عشق و تندر (انگلیسی: Thor: Love and Thunder). فیلمی آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر اساس شخصیت ثور از مارول کامیکس ساخته شده و در ۲۰۲۲ منتشر شد.  این فیلم دنبالهٔ مستقیم ثور: رگناروک (۲۰۱۷) است و بیست و نهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود. کارگردانی آن بر عهدهٔ تایکا وایتیتی بوده که فیلم‌نامه‌اش را با جنیفر کیتین رابینسون به نگارش درآورده است. در این فیلم، ثور در تلاش است تا به آرامش درونی دست یابد، اما باید به ماجرایی بازگردد و با کمک گرفتن از والکیری (تامپسون)، کورگ (وایتیتی) و جین فاستر که اکنون تبدیل به ثور شده‌است (پورتمن)، گور، قصاب خدایان (بیل) را از نابود کردن تمام خدایان بازدارد.

فیلم Thor: Love and Thunder 2022 با کیفیت bluray  remux 4k HDR  و نسخه کم حجم با کیفیت 4k sdr. را میتوانید هم اکنون از سایت 4k دانلود دریافت نمایید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
لینک دانلود نمونه کیفیت رایگان میباشد که 30 ثانیه از فیلم با کیفیت اصلی است.حتما قبل از دانلود نسخه کامل, نمونه کیفیت را دانلود کنید و بعد از اطمینان از پخش صحیح صدا و تصویر اقدام به دانلود نسخه کامل نمایید
برای تماشا نیاز به نمایشگر با کیفیت 4k HDR دارید. تلویزیون های غیر 4k توانایی پخش این کیفیت را ندارند. در سیستم های کامپیوتری حتما نیاز به سخت افزار قوی برای پخش دارید همچنین توجه داشته باشید در نمایشگر های غیر HDR فیلم های HDR به صورت رنگ مرده و تاریک نمایش داده میشوند.
فایل mediainfo شامل اطلاعات کاملی از فایل شامل بیت ریت تصویر و صدا ها فرمت و کدک فایل تصویر و صدا صوت ها و زیرنویس های مختلف موجود در فایل و تمامی اطلاعات تخصصی فایل میشود (اگر کاربر حرفه ای نیستید الزام به دیدن این فایل ندارید)

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Thor: Love and Thunder 2022 با کیفیت 4k

نظرات

  1. امید میگه
    1
    0

    ببخشید این فیلم ها زیرنویس فارسی دارن یا ن
    اگه ندارن از کجا زیرنویسشون رو بگیریم و چطور روی فیلم اجرا کنیم

    • admin میگه
      0
      0

      سلام زیرنویس هماهنگ دانلود کنید مثل فیلم های دیگر و هم نام با فیلم کنید و در یک فولدر با فیلم قرار بدید و فیلم رو پخش کنید.
      یا از طریق نرم افزار mkvtoolnix به فیلم اضافه کنید

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *