ورود عضویت
آخرین بروزرسانی:‌ 2 سال پیش
7.8 از ۱۰

توضیحات فیلم

اسکای‌فال (به انگلیسی: Skyfall) بیست و سومین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند محصول سال ۲۰۱۲ و به کارگردانی سام مندس است. نیل پرویس، رابرت وید و جان لوگان نویسندگان این قسمت هستند. دنیل کریگ برای سومین بار در نقش جیمز باند ظاهر می‌شود و خاویر باردم نقش رائول سیلوا (شخصیت منفی فیلم) را اجرا می‌کند. این فیلم تاکنون پرفروشترین فیلم از سری فیلم‌های جیمزباند می‌باشد.

فیلم Skyfall 2012 با کیفیت bluray  remux 4k HDR  و نسخه کم حجم با کیفیت 4k sdr. را میتوانید هم اکنون از سایت 4k دانلود دریافت نمایید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
لینک دانلود نمونه کیفیت رایگان میباشد که 30 ثانیه از فیلم با کیفیت اصلی است.حتما قبل از دانلود نسخه کامل, نمونه کیفیت را دانلود کنید و بعد از اطمینان از پخش صحیح صدا و تصویر اقدام به دانلود نسخه کامل نمایید
برای تماشا نیاز به نمایشگر با کیفیت 4k HDR دارید. تلویزیون های غیر 4k توانایی پخش این کیفیت را ندارند. در سیستم های کامپیوتری حتما نیاز به سخت افزار قوی برای پخش دارید همچنین توجه داشته باشید در نمایشگر های غیر HDR فیلم های HDR به صورت رنگ مرده و تاریک نمایش داده میشوند.
فایل mediainfo شامل اطلاعات کاملی از فایل شامل بیت ریت تصویر و صدا ها فرمت و کدک فایل تصویر و صدا صوت ها و زیرنویس های مختلف موجود در فایل و تمامی اطلاعات تخصصی فایل میشود (اگر کاربر حرفه ای نیستید الزام به دیدن این فایل ندارید)

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Skyfall 2012 با کیفیت 4k

نظرات

  1. رامین میگه
    0
    0

    سلام با احترام, چرا به نظر مشترکین اهمیت نمیدین؟ مگه خدا میگزره ادمین عزیز,مگه ما حجم اینترنت از سر راه اوردیم و قبلنم تذکر دادیم,با این همه گرانی وقت بزاریم فیلم با حجم 70 گیگ دانلود بکنیم و بعد ببینیم صدای اینگیلیسی صدای راهنما برای نابینایان داره؟؟؟ فیلم اینترستلر هم همین مشکل رو داره و کامنت گذاشتیم گفتید مشکل از پلیر هست در حالی که من با لپ تاپ هم چک کردم ولی متاسفانه همینجوریه و دیدم بقیه دوستانم کامنت گذاشتن و همین مشکل رو دارن…خاهشن چک کنید و صدای درست و مچ رو قرار بدید تا ما خودمون با نرم افزار مثلن mkvtoolnix درستش کنیم. در غیر اینصورت علارغم میل باطنیم دیکه اکانتم رو شارژ نخاهم کرد….با تشکر.

    • admin میگه
      0
      0

      سلام و احترام.
      ببینید ابتدا بدون نیاز به استفاده از حجم و خرید اشتراک میتونید فایل مدیا اینفو رو چک کنید و فایل های صوتی موجود روی هر نسخه رو ببینید!
      در مرحله بعد میتونید با استفاده از 200 -300 مگ نمونه کیفیت که اونم رایگانه دانلود کنید و چک کنید! اگر همه چیز اوکی بود اونوقت تصمیم بگیرید نسخه اصلی رو دانلود کنید یا خیر! ما همه جوره تلاش کردیم قبل از دانلود فایل اصلی مخاطب مطمئن باشه که و وقت و هزینه ای که میکنه هدر نره.
      این فایل ها همه صوت انگلیسی سالم هم دارند اما چون پلیر شما پخش نمیکنه به صورت خودکار اولین فایل صوتی پشتیانی شده رو پخش میکنه! میتونید موقع پخش فیلم صوت رو تغییر بدید.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *