ورود عضویت
آخرین بروزرسانی:‌ 2 سال پیش
6.4 از ۱۰

توضیحات فیلم

بتمن دربرابر سوپرمن: طلوع عدالت (به انگلیسی: Batman v Superman: Dawn of Justice). فیلمی ابرقهرمانی محصول سال ۲۰۱۶ آمریکایی است که بر پایه شخصیت‌های سوپرمن و بتمن از شرکت دی‌سی کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم دنبالهٔ مرد پولادین و دومین بخش در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی کامیکس به‌شمار می‌رود. زک اسنایدر کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و دیوید اس. گویر و کریس تریو فیلم‌نامهٔ آن را نگاشته‌اند.بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت نخستین فیلم در تاریخ سینما به‌شمار می‌رود که بتمن و سوپرمن با هم در آن حضور دارند؛ همچنین نخستین حضور سینمایی شخصیت‌های زن شگفت‌انگیز، آکوامن، فلش و سایبورگ نیز می‌باشد.

فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice 2016 با کیفیت bluray remux 4k HDR  و نسخه کم حجم با کیفیت 4k sdr. را میتوانید هم اکنون از سایت 4k دانلود دریافت نمایید.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
لینک دانلود نمونه کیفیت رایگان میباشد که 30 ثانیه از فیلم با کیفیت اصلی است.حتما قبل از دانلود نسخه کامل, نمونه کیفیت را دانلود کنید و بعد از اطمینان از پخش صحیح صدا و تصویر اقدام به دانلود نسخه کامل نمایید
برای تماشا نیاز به نمایشگر با کیفیت 4k HDR دارید. تلویزیون های غیر 4k توانایی پخش این کیفیت را ندارند. در سیستم های کامپیوتری حتما نیاز به سخت افزار قوی برای پخش دارید همچنین توجه داشته باشید در نمایشگر های غیر HDR فیلم های HDR به صورت رنگ مرده و تاریک نمایش داده میشوند.
فایل mediainfo شامل اطلاعات کاملی از فایل شامل بیت ریت تصویر و صدا ها فرمت و کدک فایل تصویر و صدا صوت ها و زیرنویس های مختلف موجود در فایل و تمامی اطلاعات تخصصی فایل میشود (اگر کاربر حرفه ای نیستید الزام به دیدن این فایل ندارید)

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice 2016 با کیفیت 4k

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *